- Το πρώτο που θα πρέπει να κοιτάξετε είναι το queue του εκτυπωτή σας. Κάνετε κλικ λοιπόν στο εικονίδιο του εκτυπωτή που θα βρίσκεται στο Dock για να δείτε το status του.
- Εάν ο εκτυπωτής έχει μπει σε κατάσταση αδράνειας/παύσης “Printer Paused”, κλικάρετε στο Resume Printer.
- Εάν υπάρχει κάποια άλλη εργασία που είχε κολλήσει εμφανίζοντας κάποιο λάθος, τότε αυτή κρατάει απασχολημένο το queue. Την κλικάρετε και πατάτε Delete.
- Εάν η ίδια η εργασία έχει μπει σε κατάσταση αδράνειας/παύσης, την διαλέγετε και κλικάρετε στο Resume για να συνεχίσει.
Εύρεση του εκτυπωτή που έχουμε στείλει εκτύπωση.
- Το τρίτο βήμα θα είναι να δοκιμάσουμε να εκτυπώσουμε κάτι από κάποια άλλη εφαρμογή έτσι ώστε να καταλάβουμε εάν είναι πρόβλημα της συγκεκριμένης εφαρμογής και όχι μεγαλύτερο. Μπορούμε να δοκιμάσουμε να τυπώσουμε κάτι απλό χρησιμοποιώντας πχ. το TextEdit. Εάν εκτυπωθεί τότε θα πρέπει να δούμε το documentation της συγκεκριμένης εφαρμογής για την επίλυση του προβλήματος
- Τέταρτο βήμα είναι να σιγουρευτούμε ότι ο εκτυπωτής μας δουλεύει σωστά. Πάμε στον εκτυπωτή και τσεκάρουμε τα εξής:
- Εάν είναι ανοικτός και τα λαμπάκια που ανάβουν είναι τα νορμάλ και όχι κάποιας ένδειξης λάθους.
- Εάν έχει χαρτί και ότι δεν υπάρχει κάποιο κολλημένο.
- Εάν έχει μελάνι ή τόνερ αναλόγως.
- Εάν τα καλώδια του είναι σωστά βαλμένα.
Αδυναμία εκτύπωσης σε USB εκτυπωτή.
Αδυναμία εκτύπωσης σε δικτυακό εκτυπωτή.
Αδυναμία εκτύπωσης σε AirPort εκτυπωτή.
Αξιολογήστε το άρθρο