• Αδυναμία εκτύπωσης σε USB εκτυπωτή

    Ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να στέλνετε για εκτύπωση ένα αρχείο αλλά αυτό να μην εκτυπώνεται. Εαν έχετε ήδη δοκιμάσει τις προτάσεις για αδυναμία εκτύπωσης, θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω βήματα που μπορούμε να ακολουθήσουμε και αφόρούν την περίπτωση που ο εκτυπωτής μας είναι ενωμένος με USB.

    - Το πρώτο βήμα είναι να σιγουρευτείτε ότι ο υπολογιστής σας αναγνωρίζει τον εκτυπωτή. Ανοίξτε το System Information, από τον φάκελο των Utilities που βρίσκεται στο Launchpad και κλικάρετε στο USB.
    • Εαν ο εκτυπωτής εμφανίζεται αλλά δεν λειτουργεί, το πιο πιθανό είναι ότι υπάρχει πρόβλημα στον εκτυπωτή. Ανατρέξτε στο documentation του εκτυπωτή σας.
    • Εαν ο εκτυπωτής δεν εμφανίζεται, βεβαιωθείτε ότι είναι σωστά ενωμένος με τον υπολογιστή σας μέσω της USB θύρας.
    Εάν μία USB συσκευή δεν δουλεύει σωστά είναι πολύ πιθανό να μην είναι ενωμένη σωστά.
    1. Εάν ο υπολογιστής έχει περισσότερες από μια USB θύρες, δοκιμάστε σε άλλη θύρα.
      • Εάν ακόμα δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την συσκευή που ενώσατε, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή.
      • Εάν μπορείτε πλέον να χρησιμοποιήσετε την συσκευή εφόσον την αλλάξατε θύρα, δοκιμάστε και κάποια άλλη συσκευή στην αρχική θύρα. Εάν δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ούτε την άλλη συσκευή, κλείστε τον υπολογιστή σας και βγάλτε από πάνω του το ρεύμα για ένα λεπτό. Ανοίξτε το και δοκιμάστε πάλι. Εάν ακόμα δεν μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το service.
    2. Εάν η συσκευή σας είναι ενωμένη σε USB hub, βεβαιωθείτε ότι τρέχουν στην ίδια ταχύτητα. Για παράδειγμα, ενώστε μια USB 2.0 Hi-Speed συσκευή σε ένα USB 2.0 Hi-Speed hub.
    3. Εάν έχετε ενωμένες πάνω από μια συσκευές σε USB port, αφαιρέστε τις υπόλοιπες. Δοκιμάστε χωρίς το USB hub ή τυχών USB extension καλώδια. Εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πλέον την συσκευή σας, ενώστε μία μία τις συσκευές που αφαιρέσατε ξανά πάνω στον υπολογιστή σας για να βρείτε ποια συσκευή προσκαλεί το πρόβλημα. Όταν την βρείτε ανατρέξτε στο documentation της.
    - Το δεύτερο βήμα θα είναι εαν δεν έχετε διακιώματα administrator για τον υπολογιστή, να βεβαιωθείτε μέσω κάποιου που έχει τα δικαιώματα ότι βρίσκεστε στη λίστα με τους χρήστες που επιτρέπεται να χρησιμοπούν τον συγκεκριμένο εκτυπωτή.

    - Το τρίτο βήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε εγκατεστημένη την τελευταία έκδοση του software για τον εκτυπωτή. Εαν ακόμα έχετε προβλήματα δοκιμάστε ένα διαφορετικό PostScript Printer Description (PPD) αρχείο για τον εκτυπωτή σας.

    Το Mac OS X είναι συμβατό με τους περισσότερους εκτυπωτές και αυτόματα κατεβάζει το software για αυτούς, όποτε υπάρχει και χρειάζεται. Σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να χρειαστεί το κάνετε χειροκίνητα, όπως πχ. σε περίπτωση που δε μπορείτε να δείτε τον εκτυπωτή ή τις ρυθμίσεις του.
    • Διαλέξτε Apple menu > Software Update.Το Software Update κατεβάζει και εγκαθιστά ότι τυχών αναβάθμιση υπάρχει για τους εκτυπωτές σας που βρίσκονται στη λίστα με τους εκτυπωτές.
    • Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο software για τον εκτυπωτή σας μέσω του Software Update, επικοινωνήστε με τον κατασκευαστή για περισσότερες πληροφορίες.
    Εάν έχετε εγκαταστήσει software για τον εκτυπωτή σας το οποίο δε το βρήκατε μέσω της Apple, για το software αυτό το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα αναβαθμίζεται αυτόματα και ούτε μέσω του Software Update.
    Ένα PostScript Printer Description (PPD) αρχείο καθορίζει τις επιλογές και τις δυνατότητες ενός εκτυπωτή. Όταν προσθέτετε ένα εκτυπωτή, το Mac OS X επιλέγει ένα PPD αρχείο για τον εκτυπωτή αυτόματα. Μπορείτε να το αλλάξετε αυτό το PPD αρχείο με κάποιο που πιστεύετε ότι ταιριάζει καλύτερα για τον εκτυπωτή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα PPD το έρχεται μαζί με το Mac OS X ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα PPD που έχετε κατεβάσει από το ίντερνετ.
    • Επιλέξτε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε Print & Scan.
    • Διαλέξτε τον εκτυπωτή από την λίστα στα αριστερά, κλικάρετε στο Options & Supplies και έπειτα κλικάρετε στο Driver.
    • Ύστερα κάνετε ένα από τα ακόλουθα:
      1. Για να διαλέξετε ένα PPD που έχετε κατεβάσει, επιλέξετε το "Other" από το Print Using pop-up μενού.
      2. Για να διαλέξετε ένα PPD που έχει έρθει με το Mac OS X, επιλέξετε “Select Printer Software” από το Print Using pop-up μενού.
    • Επιλέξετε το PPD αρχείο και κλικάρετε στο OK ή στο Open.
    • Βεβαιωθείτε ότι οι επιλογές κάτω από το Print Using pop-up μενού ταιριάζουν με τις δυνατότητες του εκτυπωτή σας και πατήστε OK.
    - Τελευταίο βήμα είναι να αντικαταστήσετε την κατεστραμμένη queue του εκτυπωτή. Εαν τίποτα από όλα αυτά δεν έχει πιάσει εως τώρα το πιο πιθανό είναι να έχει καταστραφεί η queue.
    • Στις επιλογές Print & Scan, διαγράψτε και προσθέστε από την αρχή τον εκτυπωτή σας.
    Εάν ένας εκτυπωτής δεν μας χρειάζεται πλέον, μπορούμε να τον αφαιρέσουμε από τη λίστα με τους διαθέσιμους εκτυπωτές.
    1. Επιλέξετε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε στο Print & Scan.
    2. Επιλέξετε τον εκτυπωτή από τα αριστερά της λίστας, και πατήστε Delete (-).
    Εάν διαγράψετε τον προεπιλεγμένο σας εκτυπωτή, το Mac OS X διαλέγει κάποιον άλλο εκτυπωτή ως προεπιλεγμένο. Εάν όμως εσείς θέλετε κάποιον άλλο από αυτόν που διάλεξε το σύστημα, επιλέξετε το όνομα του από το “Default printer” pop-up μενού που βρίσκεται μέσα στις ρυθμίσεις του Print & Scan.
    Εγκατάσταση ενός εκτυπωτή.
    • Εάν ακόμα αδυνατείτε να τυπώσετε, κάνετε επαναφορά του συστήματος εκτύπωσης. Αυτή η διαδικασία αφαιρεί όλους τους εκτυπωτές από το σύστημα, σβήνοντας τα πάντα για αυτούς όπως πληροφορίες των ρυθμίσεων και εκτυπώσεων που είχαν.
    Εάν δεν μπορείτε πλέον να εκτυπώσετε στον εκτυπωτή σας και έχετε δοκιμάσει όλες τις άλλες λύσεις περί προβλήματος στην εκτύπωση (συν τις έξτρα αναλόγως την συνδεσμολογία που βρίσκονται στο κάτω μέρος), τότε καλό θα ήταν να κάνετε μια επαναφορά του συστήματος εκτύπωσης. Αυτή η διαδικασία αφαιρεί όλους τους εκτυπωτές από το σύστημα, σβήνοντας τα πάντα για αυτούς όπως πληροφορίες των ρυθμίσεων και εκτυπώσεων που είχαν.
    • Επιλέξετε Apple menu > System Preferences και κλικάρετε στο Print & Scan.
    • Κρατώντας πατημένο το κουμπί Control κάνετε κλικ στη λίστα που βρίσκεται στα αριστερά, και επιλέξετε “Reset printing system” από το μενού που θα εμφανιστεί.
    • Τέλος ξανά προσθέσετε τους εκτυπωτές.

    Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά ως θέμα στο φόρουμ: Αδυναμία εκτύπωσης σε USB εκτυπωτή από τον 8u88l3 Πλοηγηθείτε στο αρχικό θέμα