Παιδιά έχω την 3.2.3 version του xcode.Γίνεται να γίνει update μόνο του ή πρέπει να κατεβάσεις όλο το πακέτο?
Ευχαριστώ.
Παιδιά έχω την 3.2.3 version του xcode.Γίνεται να γίνει update μόνο του ή πρέπει να κατεβάσεις όλο το πακέτο?
Ευχαριστώ.
καλησπερα....
ειμαι καινουργιος σε αυτο το club των developer, οπως με ειπε ενα μελος...λεει αφου εκανες ενα προγραμμα εισαι developer..
tespa...
στα windows χρησιμοποιω το dev c++... οπως και στην σχολη..φοιτητης ειμαι και φετος ηρθε η ωρα να περασω επιτελους το μαθημα της c...
στο μακ μου τωρα..
κατεβασα το xcode Version 3.2.4 απο την σελιδα που μας ειπαν στο πανεπιστημιο, και το εκανα install....
υπαρχει κατι για να με βοηθησει πως να κανω ενα προγραμμα απο την αρχη ;;; διαφορετικο απο το tutorial; δεν βοηθαει και πολυ....
εκει που λεει choose a template for your new project ,τι παταω;; cocoa app, cocoa apple script, quartz ή command line tool;;;
εγω στα windows μολις εκανα rebuild all, kai debuggin ετρεχα απο το command prompt το αρχειο exe ...στο directory που το ειχα βαλει...
εδω πως μπορω να το κανω αυτο;;;(στο mac εννοω εδω....)
δεν θελω τιποτα ψαγμενο να κανω, απλα τις ασκησεις της σχολης, ...και αν το μαθω και κατι ασκησεις στην προσομοιωση...
κατι αλλο...
στα windows στο dev c++ το πρωτο προγραμμα που μας εκαναν ηταν αυτο ...
#include <stdio.h>
main ()
{
printf("Hello, World!\n");
}
στο x code αυτο δεν τρεχει..πρεπει να ναι σε αυτη την μορφη
#include <stdio.h>
int main (int argc, const char * argv[]) {
// insert code here...
printf("Hello, World!\n");
return 0;
}
...γιατι αυτο;, γινεται να κανω κατι για να ειναι στην ιδια μορφη με αυτη που κανουμε στην σχολη στα windows ;;;
μπορει στην συνεχεια να το μαθω και αυτο αλλα προς το παρον που εχουμε κανει τα απλα δεν το κανουμε ετσι...εχουμε κανει μεχρι και ενα loop ....
αυτο που εγραψα για το πως θα το κανω να το τρεξω στο terminal θα ηθελα να μου το πειτε...
Λοιπόν απο ότι έχω καταλάβει αυτο που θέλεις έιναι να τρέχεις προγράμματα c/c++ ή κάνω λάθος?
Για αυτη την λογική το μονο που έχεις να κανεις εκει που πας και επιλέγεις new project πρέπει μετα να επιλέξεις
Mac OS X --> Application --> Command Line Tool --> και εκει θα επιλέξεις τν γλώσσα προγραμματισμού που θέλεις.
Δεν χρειάζεται να κανεις τίποτα αλλο μετα το περιβάλον θα σου θυμήσει κατι το dev c++ αλλα είναι μακραν καλύτερο το xcode.
Καλή δουλειά...
βρηκα πως το ανοιγω με το terminal πατωντας δεξι κλικ open with finder στο αρχειακι με εικονιδιο σαν του terminal ,αφου κανεις debug,
to θεμα ειναι για τι εντολες πρεπει να κανω στο terminal για να το τρεξω απο εκει...
εγω ξερω το cd desktop ------> ls μετα πως το ανοιγω το αρχειακι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;ποια ειναι η εντολη
στο command prompt ειναι cd kai dir, gia na ανοιξεις το αρχειο..
αμα δεν χρησιμοποιήσεις το xcode για να τρέξεις την εφαρμογή σου και θέλεις μέσω του command line θα πρέπει να ξέριες εντολες unix όπως
cd ανοίγεις ένα φάκελο
ls έιναι για να δεις τα περιεχόμενα ενος φακέλου καταλόγου που έισαι
nano ειναι ενας κειμενογράφος σε terminal που σου επιτρέπει την επεξεργασία του
κειμένου σου ή του προγράμματος σου κατευθείαν χωρις να μεταβείς σε κάποια εφαρμογή
cc filename.c -o filename ειναι ο τρόπος που κανεις compile σε terminal και μετα για να το τρέχεις αρκει να κάνεις το εξής
sudo ./filename
και αλλες τέτοιες
---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 22:44 ---------- Το προηγούμενο μήνυμα ήταν στις 22:42 ----------
skiabox όσο αναφορα το δικό σου ερώτημα δεν ε΄χει να κανει το κατευάζεις και για να εγκατασταθεί θα κανει μονο του τις απαρέτητες ρυθμίσεις για να ξέρεις ζητάει επιβεβαίωση για διαγραφή της προηγούμενης έκδοσης και εγκαθηστα την καινούργια χωρις να χάσεις κανένα project
Η πρώτη μορφή του προγράμματός σου είναι απλά λάθος . Η main γράφεται αλλιώς. Πχ,
Η μορφή που χρησιμοποιείς στα windows ειναι λίγο παλιά... Για να φτιάξεις κάτι αντίστοιχο στο Xcode πρέπει να φτιάξεις ενα command-line program. Στη θέση σου δε θα χρησιμοποιουσα το Xcode αλλά θα δούλευα απευθείας σε terminal. Ή έστω θα χρησιμοποιούσα κάποιον απλούστερο editor.Code:int main() // ή int main(void) { ... return some_value; } int main(int argc, char * argv[]) { ... return some_value; }
Αν θέλεις μπορώ να σου πω πώς να κάνεις compile από τερμιναλ, ώστε να ασχοληθείς με την ουσία (τον προγραμματισμό) και όχι με τα υπόλοιπα.
καλησπερα και ευχαριστω για το ενδιαφερον...
πρεπει να κανω κατι για να μου παιζει στο mac μου..
αν υπαρχει καποιος editor που να ναι πλησιεστερος στον dev C++ θα μαι ενδιεφεραι να το μαθω, αλλα και απο το terminal αν ειναι σε μορφη που να ταιριαζει στο dev c ++ , ομοιως, αλλα θα θελα να μου πεις, πως να το αποθηκευω σε ενα αρχειο .exe ή .cpp γιατι οτι οποιο προγραμμα θα κανω θα θελα να το στελνω και στον καθηγητη...για να το βαθμολογει....καταλαβαινεις...
αρα λογικα θα περιμενα μεσω του terminal να υπαρχει και εντολη debuggin(για να βρισκω τα λαθη μου), ή compiler αν υπαρχει αυτη η εννοια στο terminal...
αρα για να καταλαβεις θελω ολες τις πληροφοριες που θα χρειαστω για να γραψω προγραμματα , να τα αποθηκευσω, να τα τρεξω , και σε ενα editor πλησιεστερο στο dv C++
αν μπορεις να απαντησεις σε ολες μου τις ερωτησεις με σωζεις....
ευχαριστω
Λοιπόν, εγώ θα σου περιγράψω συνοπτικά 2-3 πραγματάκια, και συ θα αποφασίσεις πώς και τί θα χρησιμοποιήσεις.
Περίπτωση Α: Εργασία μέσω terminal.
Τρέχοντας το πρόγραμμα, εμφανίζεται το παράθυρό του, και βρισκόμαστε (συνήθως) στον κατάλογο (directory)
/Users/"όνομα χρήστη"/ (π.χ Users/john)
Εκεί μπορείς να δημιουργήσεις έναν νέο κατάλογο, στον οποίο θα αποθηκεύεις τις εργασίες σου. Έστω πως θες να τον ονομάσεις projects. Δίνεις στο terminal (αυτό μπορείς να το κάνεις ΦΥΣΙΚΑ και μέσω του finder):
Με την ίδια εντολή, μπορείς να φτιάξεις υποκαταλόγους για κάθε εργασία σου, ώστε τα αρχεία σου να ειναι οργανωμένα. Π.χ, για την πρώτη εργασία σου μπορείς να φτιάξεις ένα νέο κατάλογο στο projects, και να τον ονομάσεις ergasia1:Code:mkdir projects
Επαναλαμβάνω, τα παραπάνω μπορείς να τα κάνεις και μέσω του finder.Code:cd projects mkdir ergasia1
Έστω πως τώρα θέλεις να φτιάξεις το πρώτο σου πρόγραμμα για κάποιο μάθημα. Αυτό που χρειάζεσαι είναι να γράψεις σε ένα αρχείο τον κώδικά σου. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις όποιο πρόγραμμα θέλεις, ένας απλός editor (πχ TextEdit αρκεί).
Έστω πως έχεις γράψει τον κώδικά σου στο αρχείο program.cpp. Αυτό το αρχείο το έχεις σώσει (save) στον κατάλογο projects/ergasia1. Αυτό που θέλεις τώρα, είναι κάνεις compile το πρόγραμμά σου, και debug αν χρειαστεί (...). Η χρήση του compiler γίνεται ως εξής:
(σημείωση: πρέπει να είμαστε στον κατάλογο projects/ergasia1, οπου βρίσκεται το αρχείο programma.c)
Επεξήγηση:Code:g++ -Wall -g -o "όνομα-εκτελέσιμου" programma.c
- g++ είναι το όνομα του compiler (ή αλλιώς η εντολή για να εκτελεστεί αυτός)
- -Wall είναι ένα option για να μας προειδοποιήσει ο compiler για πολλά και διάφορα πιθανά σφάλματα στον κώδικά μας.
- -g είναι ένα option για να αποθηκευτούν στον εκτελέσιμο κάποιες πληροφορίες ώστε
να είναι δυνατό το debugging.- -o "όνομα εκτελέσιμου" είναι ο τρόπος για να πούμε στον compiler πώς θέλουμε να ονομαστεί το εκτελέσιμο που θα φτιάξει. Σε unix συστήματα (όπως το μακ) δε δίνουμε κατάληξη .exe (γιατί δε χρειάζεται)
- programma.cpp είναι το αρχείο που έχει αποθηκευτεί ο κώδικάς μας.
Στην περίπτωσή μας, αν θέλουμε το εκτελέσιμο να ονομαστεί prog, δίνουμε:
Για να το εκτελέσουμε δίνουμε (εβρισκόμενοι στο projects/ergasia1):Code:g++ -Wall -g -o prog programma.cpp
Περίπτωση Β: Εργασία μέσω κάποιου IDE (Xcode, Netbeans, Eclipse, CodeBlocks)Code:./prog
Τα παραπάνω που έγραψα μπορούν να γίνουν πιο εύκολα χρησιμοποιώντας ένα IDE (Integrated Development Environment). Η προσωπική μου άποψη είναι να μη χρησιμοποιήσεις τίποτα απο αυτά και να εργαστείς μέσω terminal τώρα που μαθαίνεις προγραμματισμό, γιατί έτσι θα μάθεις τα εργαλεία καλύτερα, καθώς και ολη την διαδικασία του compiling/debugging. Τώρα βέβαια, αυτά είναι πολύ ελκυστικά, γιατί αυτοματοποιούν την όλη διαδικασία.
Όλα τα παραπάνω εκτός από τό Xcode είναι cross-platform, δηλαδή υπάρχουν σε όλες τις γνωστές πλατφόρμες. Αν θες να μάθεις κάποιο, ίσως μια επιλογή θα ήταν ένα από τα τρία αυτά, γιατί θα μπορούσες να τα βρεις και σε άλλα λειτουργικά. Αν και το Code::Blocks δε μπορώ να πω πως μοιάζει στο dev-c++, ίσως είναι το κοντινότερο σε αυτό. Εγώ αν είχα να επιλέξω ένα από τα παραπάνω θα επέλεγα μάλλον το netbeans, το οποίο όμως διαφέρει σαν interface από το dev-c++. Αν δε σε ενδιαφέρει το cross-platform του θέματος, τότε μπορείς να δουλέψεις και με το Xcode, το οποίο θα σου φανεί πιο απλό πιστεύω από τα netbeans και eclipse. Δυστυχώς μου είναι δύσκολο να σου περιγράψω τη χρήση τους μέσα σε λίγες γραμμές.
χίλια ευχαριστώ....
Bookmarks