Υ.Γ. άν είναι σε λάθος νήμα, οι mοderators ας το μετακινήσουν και να με συγχωρήσουν.
]]>- Υποστήριξη για τα Ιαπωνικά emoji icons, ένα δημοφιλές χαρακτηριστικό στα κινητά τηλέφωνα της Ιαπωνίας. Η έλλειψη των emoji icons θεωρείται σημαντική αιτία για τις χαμηλές πωλήσεις του iPhone στην Ιαπωνία.
- Υποστήριξη για το Google Street View μέσω του Google Maps. Το Street View επιτρέπει στον χρήστη να δεί πανοραμικές φωτογραφίες των οδών σε επιλεγμένες πόλεις.
- Η απενεργοποίηση του Auto-Correction κατά την χρήση του πληκτρολογίου, μια λειτουργία που ζητούσαν πολλοί χρήστες.
Ακόμη δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ημερομηνία διάθεσης του iPhone firmware 2.2, όπου ελπίζουμε να έχει προστεθεί και το Ελληνικό πληκτρολόγιο.
“Αν και έχουμε υποβάλει εκατοντάδες πατέντες για την τεχνολογία του iPhone, το NDA αποτελούσε ένα ακόμη επίπεδο προστασίας.” Πάντως η Apple αντιλαμβάνεται τις δυσκολίες και τα εμπόδια που προέκυψαν από την καθιέρωση του iPhone NDA και την αποσύρει. Ηδη ετοιμάζεται καινούργια συμφωνία με τους προγραμματιστές που δεν θα περιλαμβάνει την περιβόητη NDA και θα ανοίξει ο δρόμος για την δημιουργία βοηθημάτων, βιβλίων και συναφών τρόπων ώστε να διευρινθεί η ανάπτυξη εφαρμογών για το iPhone.
Στην περίπτωση που η Apple ανάψει το πράσινο φώς, τότε ο Flash player θα διατεθεί σχεδόν άμεσα. Δυστηχώς ο Betlem δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τον τρόπο που θα λειτουργεί ο Flash player με τις ιστοσελίδες στο iPhone ή πως θα αποδειχθεί χρήσιμος με Flash υλικό ώς ανεξάρτητη εφαρμογή.
Μεγάλος αριθμός ιστοσελίδων χρησιμοποιεί την τεχνολογία Flash της Adobe είτε για τον σχεδιασμό των σελίδων τους, είτε για την παρουσίαση multimedia περιεχομένου. Η αδυναμία του Safari στο iPhone να διαχειριστεί αυτές τις ιστοσελίδες, τον καθιστά προβληματικό.
Αναλυτικά οι χώρες που ξεκίνησε ή θα ξεκινήσει σύντομα η διάθεση του iPhone 3G εκτός Ρωσίας και Κίνας είναι: Μποτσουάνα, Καμερούν, Κεντροαφρικανική Δημοκρατία, Κροατία, Δομινικανή Δημοκρατία, Αίγυπτος, Ισημερινή Γουϊνέα, Γουϊνέα, Γουϊνέα Μπισσάου, Ακτή Ελεφαντοστού, Τζαμάϊκα, Ιορδανία, Κένυα, Μαδαγασκάρη, Μαλί, Μάλτα, Μαυρίκιος, Νικαράγουα, Νιγηρία, Παναμάς, Κατάρ, Σενεγάλη, Βραζιλία, Λετονία, Λιθουανία, Τουρκία, Νότιος Αφρική και Βενεζουέλα.
Αν μετράω καλά στην ιστοσελίδα της Apple φθάνουμε αισίως τις 77 χώρες τις οποίες διατίθεται πλέον το iPhone. Οχι κι άσχημα μετά από 15 περίπου μήνες.
Επίσης δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμη αν στην επόμενη έκδοση του iPhone firmware θα επανέλεθει η δυνατότητα για “push notifications” που δεν λειτούργησε ποτέ. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει για τους Έλληνες χρήστες κι αυτή η έκδοση αφού περιμένουμε εναγωνίως της προσθήκη του Ελληνικού πληκτρολογίου στο iPhone.
Το τελευταίο βέβαια ελάχιστο ενδιαφέρον παρουσιάζει για τους Έλληνες χρήστες αφού το iPhone ενεργοποιείται ούτως ή άλλως από το σπίτι μέσω του iTunes. Αυτό όμως που παρουσιάζει ενδιαφέρον και προκύπτει από την συγκεκριμένη είδηση, είναι η πιθανότητα η συσκευή να πωλείται πλέον ξεκλείδωτη, χωρίς να υποχρεώνει τον χρήστη να την αγοράσει με κάποιο συμβόλαιο κινητής τηλεφωνίας.
Η Apple ζητά από τους χρήστες στις συγκεκριμένες χώρες να συμπληρώσουν μια σχετική φόρμα online προκειμένου ο ελλατωματικός φορτιστής να αντικατασταθεί με καινούργιο. Οι νέοι φορτιστές θα είναι διαθέσιμοι από τις 10 Οκτωβρίου και μετά.
]]>Οι υπόλοιπες υποψηφιότητες ήταν το Sony PlayStation 3, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii Fit, το Asus Eee PC και τα B&W;Zeppelin ηχεία για iPod. Ο αρχισυντάκτης του περιοδικού δήλωσε πως τα gadgets κρίθηκαν με βάση την απόδοση, τον σχεδιασμό και την αξία τους καθώς και τον “cool” χαρακτήρα τους.
Λεπτομέρειες για τις υποψηφιότητες και τα αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε σε σχετική ιστοσελίδα.
Αυτά τα νούμερα αναφέρουν τουλάχιστον στην Wall Street Journal, όπου οι αναλυτές εκτιμούν πως το iPhone πολύ δύσκολα θα ξεπεράσει τις πεντακόσιες χιλιάδες σε πωλήσεις, αν και η Apple είχε τοποθετήσει τον πήχη στο ένα εκατομμύριο.
Μέρος του προβλήματος φαίνεται να εστιάζεται στον πάροχο που έχει επιλεχθεί για την διακίνηση του iPhone 3G στην Ιαπωνία και τις υψηλές τιμές συσκευών και υπηρεσιών δεδομένων. Ακόμη το μάρκετινγκ της συσκευής επικεντρώνεται κυρίως στις δυνατότητες 3G που για τους Ιάπωνες είναι παλιά ιστορία. Ακόμη και με την μείωση τιμών που ανακοίνωσε ο πάροχος, οι καταναλωτές πιέζουν για ακόμη χαμηλότερες τιμές.
Ενα ακόμη εμπόδιο για ισχυρές πωλήσεις είναι η έλλειψη συνηθισμένων χαρακτηριστικών για τους Ιάπωνες όπως για παράδειγμα το emoji (μιας μορφής clip art που προστίθεται σε emails), η ψηφιακή τηλεόραση, η δορυφορική πλοήγηση και ειδικά τσιπάκια που επιτρέπουν στους χρήστες να χρησιμοποιήσουν τα τηλέφωνά τους ως πιστωτικές κάρτες ή να έχουν πρόσβαση σε τρένα. Δυστηχώς για την Apple τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι συνηθισμένα στα περισσότερα κινητά τηλέφωνα που πωλούνται στην Ιαπωνία.
Επιπλέον φαίνεται πως ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του iPhone, το App Store, δεν χρησιμοποιείται από τους χρήστες αφού δεν αντιλαμβάνονται την χρησιμότητά του ή παραμένουν προσεχτικοί με τις online αγορές τους. “Οι Ιάπωνες δεν ξέρουν τι να κάνουν με ένα iPhone” δήλωσε ο ειδικός αναλυτής Takuro Hiraoka.
Εν τω μεταξύ η Apple δεν φαίνεται να αγωνιά μόνη της για ένα κομμάτι από την πίτα της αγοράς, αφού ούτε η Nokia έχει καταφέρει να αποκτήσει κάτι παραπάνω από το 1%. Για την ιστορία, η Sharp κατέχει την συγκεκριμένη πρωτιά με ποσοστό 25%.