Χαριτωμένες διαφημίσεις από την Apple
Δημοσιεύθηκε στις: 15 May 2008 10:57 AM   [ Αγνοήστε ]  
Administrator
Avatar
RankRankRank
Μηνύματα:  666
Εγγράφθηκε  2007-02-02

Τις τελευταίες ημέρες έκαναν την εμφάνισή τους τρείς καινούργιες “Get a Mac” διαφημίσεις στην ιστοσελίδα της Apple. “Sad Song”, “Pep Rally” και “Group” οι ονομασίες τους ανάλογα με την θεματολογία. Στην πρώτη ένα κάουντρι τραγουδάκι από τον PC Guy μιλάει για το πόσοι χρήστες αφήνουν πίσω τους τα Windows Vista και δεν ξαναγυρίζουν. Στην δεύτερη οι καρικατούρες των τσίρ λίντερς επευφημούν πρός χάριν της δεύτερης θέσης των PC και στην τρίτη η ψυχοθεραπευτική ομάδα των PC Guys αναζητά τον χαμένο εαυτό της.

Ομολογουμένως οι νέες διαφημίσεις της Apple (όπως και οι παλαιότερες άλλωστε), κατά την δική μου ταπεινή άποψη μπορούν να χαρακτηριστούν ολίγον έξυπνες, χαριτωμένες, κάποιες μάλιστα κι αστείες. Σε καμμία περίπτωση όμως δεν θα μπορούσα να τις χαρακτηρίσω κομψές, μάλλον άκομψες και ίσως μοχθηρές. Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι κάθετα αντίθετος με την αρνητική διαφήμιση. Εκτιμώ πως ο καλύτερος τρόπος να αποδείξεις την ανωτερότητα των προϊόντων σου, σε κάθε επίπεδο, είναι η παρουσίαση των δικών σου προτερημάτων κι όχι η ανάδειξη των ελλατωμάτων του ανταγωνισμού. Δυστηχώς η Apple επιδεικνύει μια αλαζονία μέσω των διαφημιστικών της επιλογών που εμένα τουλάχιστον έχει αρχίσει να με εκνευρίζει.

Η Apple έχει ακολουθήσει τρία χρόνια τώρα την ίδια πολιτική στην διαφημιστική της καμπάνια. Στην αρχή είχε κάποιο γούστο (πχ. το σλόγκαν “Redmond start your photocopiers” ήταν εξαιρετικά εύστοχο), τώρα πιά έχει κουράσει. Στην πραγματικότητα η Apple είναι από τις ελάχιστες αν όχι η μόνη εταιρία που έχει πέσει στην αντίληψή μου να χρησιμοποιεί εν έτη 2008 την “μαύρη” διαφήμιση για να προωθήσει τα προϊόντα της. Και αναρωτιέμαι, τι ανάγκη έχει η Apple πλέον να θέτει τα προϊόντα της σε σύγκριση; Μαρτυρεί αλαζονική στάση ή απλά νιώθει κόμπλεξ κατωτερότητας; Κάτι δηλαδή σαν τον μικρό σκύλο που γαυγίζει πιο δυνατά λόγω έλλειψης μεγέθους. Δεν έχω κατασταλάξει ακόμη ποια αιτία να υϊοθετήσω. Οποια αιτία και να κρύβεται όμως πίσω από την διαφημιστική καμπάνια της Apple, καιρός είναι να αλλάξει ρότα γιατί πρέπει να αντιληφθούν εκεί στο Κουπερτίνο πως φυσάει πλέον διαφορετικός αέρας στα πανιά τους.

Τις διαφημίσεις της Apple μπορείτε να τις δείτε στην σχετική ιστοσελίδα και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας.

 Υπογραφή 

“Φασούλι το φασούλι, δεν γίνονται περιουσίες, γίνονται φασολάδες!”

Προφίλ