Rainbow Service και αναμονή
Δημοσιεύθηκε στις: 01 July 2008 12:53 PM   [ Αγνοήστε ]  
New MacLifer
Avatar
Rank
Μηνύματα:  11
Εγγράφθηκε  2008-06-26

Γεια σας και απο μενα και καλως σας βρηκα!Ειμαι ενας πανευτυχης switcher και πλεον δεν γυρναω πισω.εχω ενα macbook και την προηγουμενη εβδομαδα το παρεδωσα στην rainbow για service στον Ν.Κοσμο, απο τοτε δεν με εχουν ενημερωση ακομα για τιποτα. θα ηθελα λοιπον να ρωτησω απο καποιον/καποια που ειχε εμπειρια απο το service της rainbow, ποσος ειναι ο καιρος αναμονης πανω κατω οταν πρεπει να αντικατασταθει καποιο hardware κομματι πχ το board ας πουμε. ειναι πανω απο ενα μηνα?

ευχαριστω

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 01 July 2008 01:24 PM   [ Αγνοήστε ]   [ # 1 ]  
Jr. MacLifer
Avatar
RankRank
Μηνύματα:  70
Εγγράφθηκε  2008-03-23

δεν έχω την εμπειρία να σου πω,όμως ενόχλησε τους εσεί,είναι ηλίθιοι οι άνθρωποι εκεί.
απο κανένα δεν έχω ακούσει καλά λόγια

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 01 July 2008 01:27 PM   [ Αγνοήστε ]   [ # 2 ]  
Moderator
Avatar
RankRank
Μηνύματα:  95
Εγγράφθηκε  2008-05-26

Μη σταματάς να τους ενοχλείς, για να έχεις κάποιες ελπίδες να πάρεις πίσω το μηχάνημά σου σχετικά γρήγορα. Πάντως αναμονή της τάξεως μήνα, είναι σύνηθες φαινόμενο. oh oh

 Υπογραφή 

Οταν όλα αποτύχουν..., δοκίμασε το manual

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 01 July 2008 06:09 PM   [ Αγνοήστε ]   [ # 3 ]  
New MacLifer
Avatar
Rank
Μηνύματα:  21
Εγγράφθηκε  2008-05-20

αμα μιλαμε για μηνα κατι ειναι κι αυτο.
τι να πω κι εγω παλιοτερα με acer και 2,5 μηνες αναμονη,στο τελος πηρα αλλο και πουλησα αυτο που τα χε παει στο σερβις.

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 01 July 2008 07:55 PM   [ Αγνοήστε ]   [ # 4 ]  
New MacLifer
Avatar
Rank
Μηνύματα:  11
Εγγράφθηκε  2008-06-26

ωχ ωχ ωχ! μη μου λετε τετοια βρε παιδια, στανταρ αναμονη ενος μηνος δηλαδη!

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 12 July 2008 12:18 AM   [ Αγνοήστε ]   [ # 5 ]  
New MacLifer
Avatar
Rank
Μηνύματα:  11
Εγγράφθηκε  2008-06-26

Τελος καλο, ολα καλα με το service, ουτε μεγαλη αναμονη υπηρξε (αν λαβουμε υποψη οτι με ειχαν ενημερωση οτι για 3-4 μερες θα εκαναν απογραφη και δεν θα μπορουσαν να ασχοληθουν με το service των πελατων) και η συνεννόηση ηταν αψογη!!

Προφίλ