MacBookPro: Απιστο ονειρο…
Δημοσιεύθηκε στις: 06 October 2007 08:46 PM   [ Αγνοήστε ]  
New MacLifer
Rank
Μηνύματα:  2
Εγγράφθηκε  2007-10-06

Παραγγείλαμε μέσω της (μεγάλης για τα ελληνικά δεδομένα) Εταιρίας που εργάζομαι στις 25/7/07 δύο MBP, εάν 2.4 & ένα 2.2. Ενώ το 2.4 παραλήφθηκε με λογική (?) -δεδομένης και της μεσολάβησης των θερινών διακοπών- καθυστέρηση 6 εβδομάδων περίπου, για το έτερο δεν υπάρχει φώς στην άκρη του τούννελ! Ουδείς, ούτε η εταιρία συνεργάτης δικτύου της Rainbow (που αναφέρει ότι ο αριθμός των backordered παραγγελιών μεγαλώνει πλέον ανεξέλεγκτα)ούτε η ίδια η Rainbow φυσικά, μπορούν να επιβεβαιώσουν ημερομηνία παράδοσης. Δεδομένου ότι το MBP προορίζεται για να καλύψει συγκεκριμένη ανάγκη, πολύ φοβάμαι ότι θα αναγκαστώ να ακυρώσω την παραγγελία. Ειχα όντως διαβάσει για καθυστερήσεις των MBP γύρω στα μέσα Ιουλίου, (με αφορμή τα νέα panels) αλλά 10+ εβδομάδες δεν ακούγεται καθόλου ...υγιές! Εχει κανείς παρόμοια εμπειρία? Αναρωτιέμαι τι νόημα έχει να παραλάβει πιά κανείς το MBP όταν έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν φήμες για επικείμενη νέα έκδοση με τους αναβαθμισμένους intel procs τον Γενάρη’08?

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 07 October 2007 12:03 AM   [ Αγνοήστε ]   [ # 1 ]  
Administrator
Avatar
RankRankRank
Μηνύματα:  778
Εγγράφθηκε  2007-02-02

Κατ’ αρχάς καλώς ήλθες στο φόρουμ του MacLife!  welcome

Εν συνεχεία, καλώς όρισες στην Ελληνική πραγματικότητα που δεν είναι άλλη από αυτήν που περιγράφεις. Μια πραγματικότητα που μοχθούμε και φιλοδοξούμε να αλλάξει στο κοντινό μέλλον. Δυστηχώς η δική σας περίπτωση, δεν είναι η μόνη. Πολλοί χρήστες βιώνουν ακριβώς τις ίδιες καθυστερήσεις στις παραδόσεις των παραγγελιών τους και γι’ αυτό οι περισσότεροι πλέον κάνουν τις παραγγελίες τους από καταστήματα του εξωτερικού. Τουλάχιστον μέχρι οι υπεύθυνοι στην Ελληνική αγορά, αποφασίσουν να μας ενημερώνουν επακριβώς για τις ημερομηνίες παράδοσης.

Η ακύρωση ή όχι της παραγγελίας σας εξαρτάται από τις άμεσες ανάγκες της εταιρείας. Αν και πότε θα κυκλοφορήσουν αναβαθμισμένα μοντέλα δεν το γνωρίζουμε με βεβαιότητα.

 Υπογραφή 

“Φασούλι το φασούλι, δεν γίνονται περιουσίες, γίνονται φασολάδες!”

Προφίλ
 
 
Δημοσιεύθηκε στις: 08 October 2007 02:16 PM   [ Αγνοήστε ]   [ # 2 ]  
New MacLifer
Rank
Μηνύματα:  2
Εγγράφθηκε  2007-10-06

Κατ’αρχήν ευχαριστώ και για το καλοσώρισμα και την ίδια την απάντηση. Ναι, έχετε δίκιο, είναι κρίμα, να υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση. Είναι χαρακτηριστική η αποστροφή του πωλητή της (καθόλα αξιοπρεπούς) εταιρίας του δικτύου, όπου έγινε η παραγγελία: “Τόσα χρόνια δεν μπορούσαμε να προσφέρουμε την υποστήριξη (που παρέχεται στις “πολιτισμένες” χώρες), εδώ και πάνω απο ένα χρόνο, δεν μπορούμε και να παραδώσουμε”.
Ας ελπίσουμε ότι η κατάσταση θα αλλάξει γρήγορα, τόσο σε επίπεδο αντιπροσώπευσης/διανομής, όσο και -το κυριότερο για επαγγελματική χρήση- υποστήριξης!.

Προφίλ