Η απάντηση της V.Services A.E.

Οπως σας ενημερώσαμε ήδη με σχετικό Update στην προηγούμενη δημοσίευσή μας που αφορά το πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε με το iPhone 3G του MacLife.gr, η εταιρία V.Services ήρθε σε επαφή μαζί μας προκειμένου να διερευνηθεί το ζήτημα. Ευκαιρίας δωθήσης θέσαμε και δυό ερωτήσεις στον εκπρόσωπο της εταιρίας και σήμερα λάβαμε την σχετική απάντηση. Σας παραθέτουμε αυτούσιο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού μηνύματος:

“Όπως θα παρατηρήσατε και στο αντίγραφο αναφοράς βλάβης που σας λάβατε από το κατάστημα Vodafone την 1η φορά, η δηλωθείσα βλάβη ήταν «Κολλάει – Παγώνει το Μενού». Ουδέποτε λάβαμε την τόσο λεπτομερή αναφορά βλάβης που περιγράφετε στο forum. Φυσικά -σύμφωνα με τη δήλωση βλάβης- φορτώθηκε το test S/W που μας παρέχει η Apple για να γίνουν τα tests πάνω στο performance πλοήγησης στα menu της συσκευής. Το test είναι αυτόματο και ολοκληρώθηκε επιτυχώς χωρίς report δυσλειτουργίας, ενώ με τη λήξη του κάνει Restore user settings και ελέγχει για τυχόν νεότερη έκδοση λογισμικού (τρέχουσα 2.02), όπου και τη φορτώνει.
Είναι λοιπόν προφανές ότι οι ενέργειες των τεχνικών βασίζονται στον εντοπισμό της δυσλειτουργίας και κατ’επέκταση ο εντοπισμός αυτός είναι δυνατόν να πραγματοποιηθεί μόνο μετά από την ακριβή αναφορά της δυσλειτουργίας, και όχι αν έχει δηλωθεί κάτι άσχετο με το πραγματικό πρόβλημα. Ουσιαστικά η αναφερόμενη περίπτωση είναι η κλασική αλυσίδα «Ανακριβής αναφορά βλάβης – Αναποτελεσματική επισκευή».

Η συσκευή σας παρελήφθη εκ νέου από το κατάστημα Vodafone με την αναφορά «Μετά και την αναβάθμιση εξακολουθεί να κολλαει το πληκτρολόγιο για την λειτουργία της κλήσης και η τελευταία σειρά των εικονιδίων στην οθόνη αναμονής δεν ανταποκρίνεται καθόλου», κάτι που πλέον πλησιάζει στην πραγματικότητα και φυσικά μας έδωσε τη δυνατότητα να αναπαράγουμε και να διαπιστώσουμε το πρόβλημα. Φυσικά πραγματοποιήθηκε αντικατάσταση και δρομολογήθηκε για επιστροφή.

Όσον αφορά για το ερώτημά σας σχετικά με την εκπαίδευση που έχουμε λάβει από την Apple, αυτή συνίσταται σε τεχνικές και εργαλεία διάγνωσης των δυσλειτουργιών που εμφανίζονται στις συσκευές iPhone. Μετά τη διάγνωση με βάση το test tool software που μας παρέχει η Apple και την αναπαραγωγή του προβλήματος με βάση τη δήλωση πελάτη, αν το πρόβλημα αφορά software γίνεται Restore user/carrier settings και update SW (αν υπάρχει νεότερη έκδοση). Αν αφορά hardware, τότε γίνεται αντικατάσταση συσκευής.

Με την ευκαιρία, θα ήθελα να σημειώσω με τη σειρά μου, ότι η πιστοποίηση που μας παρέχεται από την Apple πηγάζει από την εμπορική συμφωνία Apple-Vodafone και κατά συνέπεια δεν επεκτείνεται σε μοντέλα iPhone 2G, ή σε iPhones που δεν προέρχονται από Vodafone Ελλάδος.”

Ο εκπρόσωπος της εταιρίας που επικοινώνησε με το MacLife.gr είναι ο κ. Ξανθάκης Ευάγγελος - Προϊστάμενος Τεχνικής Υπηρεσίας.


Σχετικές δημοσιεύσεις


Κατηγορίες